Senay1 şuan 4 aylık hamileyim yeni geçti bulantılarım her şeyi hala yiyemiyorum ilk hamileliğimde de böyle olmuştum aşırı bulantı her yediğimi çıkarıyordum her şey kokuyordu şuan geçti gibi inşallah doktorum serum önerdi haftada bir kere gidiyorduk serum iyi geliyordu ikinci hamileliğimde ise mide bulantısı ilacı verdi 10 tane çıkıyor içinden 80 TL çok iyi geldi onu içtiğim halde bile kustum ara ara günde 10 dan fazla kusan biri olarak söylüyorum normal bir şey mide bulantısı ama duramıyorsan doktoruna söyle serum veya ilaç önerir 🌸