_anne_ Bu tarz düşünceleri bırakıp şükretmelisin anne baba olamayan bir çok insan var rabbim seni o meleğe layık görüp onu sana nasip etmiş dua edip şükredip vesveseler den kurtulmaya çalış. Herşeyin güzel olacağına inan. Benimde ilk gebeliğim bazı anlar doğumu düşünüp başıma ne geleceğini bilmediğim için evham yapıyorum ama onun sevgisi herşeyin önüne geçiyor. En büyük hediye en büyük mucize o 🙏🏻 Şükretmek için çok sebebimiz var 🙏🏻