2717_yagmur astım konusunda kendi doktorunuza danışın bence. Doğum korkusu için de dr. Banu çiftçi nin cok güzel videoları var eğiten ve anlatan. Youtube dan bakabilirsiniz. Yaşınız çok genç, gözünüzde büyüterek olumsuzlukları kendinize çekmeyin. Sezeryan da olsa normal de olsa bebek bir şekilde çıkacak sizden, siz hep o mis kokulu bebeğe kavuşacağınız anı düşünün, 9 ay kendinize işkence etmeyin sonra pişman olursunuz. Siz kendinize stres yaptıkça bebegi de stres altında bırakıyorsunuz. En iyisi youtube olsun kitap olsun bol bol araştırıp okuyun. Sağlıkla bebeğinizi doğurmayı nasip etsin Allah en önemlisi bebeğin sağlıklı olması.