Yasminnnnnn kendi süngeri maalesef yeterli değil. O zaten oyun parkı için. İçine yoykonun kendi yatağını alabilirsiniz. Ben gelişim yatak aldım. Çünkü beşik çok büyük nasipse 3 sene kullanacak. Bu yüzden 3 sene yatacağı yatak kaliteli olmalı diye düşünüyorum.