Kedisever3535 Gec kalinmis omuyor zamani gelmis oluyor yine down sendromu riskine bakiyorlar kan alip. Benim 4 luyu her zaman gittigim kendi doktorum yapmadi. Acil bir durum sebepli evin yakininda bir tip mrkezine kadin doguma gitmistim tsm haftasi 4 lu test yapalim mi dedi. Bende 2li yapildj 3 luye gerek duyulmadi 4 lu de mi varmis bilmiyordum dedim. Dr aaa tabi onemli falan dedi o dalginlikla olur yapalim demis bulundum. Yani bilmeden yaptrdim aslinda. Yoksa kendi doktorum 2 li testte cok sukur risk olmadigi icin bundan sonra sadece detayli yaptiririz yeter demisti. Bence doktorunuz oneriyorsa yaptirin dr yaptirmayin derse cok gereklide deil sanki.