teachervera fatmArslan06 babası çok uzun iri yapılı doktor dedi babasına çekmiş. O yüzden yarın tekrar çağırdı doğum takvimin düzenlenecek bebek 2 hafta önden gidiyor
Merveee6 fatmArslan06 ben doktora gittim haftasıyla uyumlu dedi kilosunu sordum haftasıyla uyumlu işte su an kilosu çok önemli değil dedi
Eminos123 fatmArslan06 12 haftalikken gitmistim canim o zamanda kucuktu haliyle ultrason kagidim yok su an sehir hastanesine gidiyorum
Kedisever3535 Kızlar 3 ki test 4 lu test zamanları yakın sanırım ne zaman yaprtiracaksiniz bende 15+5 im
Limonumm Kedisever3535 bana doktorum detaylı ultrasyona 2 hafta sonra git dedi zaten riskli gebeligim 2 haftada 1 gidiyorum hastaneye
Limonumm fatmArslan06 17+1 gittiğimde 14 cm 195 gram demişti yarın 18 haftalık olcam bakalım yarın kaç gram olmuş benim kurabiyem
Limonumm Kedisever3535 yok hiçbirini yaptırmadım en mantıklısı bana detaylı geliyor ikili de yanılma olabiliyormuş
Sedanindenizi Kedisever3535 18. Haftada 4 lü yaptirdim. 2 li ve 4 lu yapilidi 3 lu de 16 -18 arasi falan sanirim.
fatmArslan06 Limonumm 2li cok önemli yanılma olmaz 3 de olabilir 2 kesin çözüm veren bisey bebeğin sağlığı icin 2 ve ayrıntılı önemli ama ben hepsini yaptirdim
Limonumm Kedisever3535 korktum cesaret edemedim 3 dusugjm olduğu için zaten 20.haftada doktorum detaylı ultrasyona git dedi şuan bile korkuyorum zayifladim 2gun dur duusnmekten
Rmys11 fatmArslan06 2 li çok önemli derken sadece bebekte down sendrom riski bakılıyor ve aldırmayı düşünüp düşünmediğin soruluyor bende yaptırmadım zaten tedavisi yok strese girmeye gerek yok herşey allahtan
fatmArslan06 Rmys11 benim için önemli insan kendini ona göre hazırlar bazı şeylere aldırma meselesi değil asla oyle bisey yapmam zaten bi tedavisi bi biseyi olur erken teşhisi olur
Rmys11 fatmArslan06 işte tedavisi yok canım down sendromun sadece dediğin gibi önceden biliceksin o kadar o da bence stresli bi hamileliğe neden olur tabi herkesin kendi kararı