Merve_12 33 yaşındayım ilknkez hamile oldugumu öğrenmeden 3 ay önce 25 gün geciktim doktora gittim yumurtalık kist var ama ondan kaynakli olmayabilir dedi.ayrica yılda 2 kereye kadar adet gecikmesi yaşanmasınin normal olduğunu söyledi eger tekrar ayni sorunu yaşarsan hormon tahlili yaparız dedi söktürücü verdi oyle adet oldum.birsonraki ay ayni düzeninde oldu adetim.2 ay sonra yine olamadım bende yine geciktim sandim testte yapmadım meğer 6 haftalik hamileymisim haberim yokmus😃