Merve_12 Adetim 7 gün geçti bu gün hem test yaptım hemde hastanede kan verdim negatif çıktı neden gecikmiştir acaba adetim?
tazeanneew Merve_12 emziriyo olmanızda bir etken olmayabilirsiniz. Veya stres yaptıysanız olmayabilirsiniz. 10 günü kadar normal kabul ediliyor 10 günü geçince doktora görünün
mercimeginanne Merve_12 hava değişimi, kist, kan değerlerinde oynama, stres, üzüntü, mekan değişikliği vs vs bir sürü nedenden dolayı değişebiliyor. Bir kadın doğumcuya gitmeni öneririm değerlerini kontrol ederler en azından
KMerveK Merve_12 benimde hamile kalmadan önceki ay 5 gün gecikmişti hamileyim sanmistim adetim geldi.Vücut kendini hamileliğe hazırlıyor yakın zamanda hamile kalırsın demişti yengem cidden bi sonraki ay pozitif çıktı
Merve_12 Mom080 ilaç falan kullanmıyorum 7 ay önce doğum yaptım emziriyorum hava değişimi de yaşamadım
ezos Merve_12 oooo o zaman çok normal ben yaşına doğru ilk adetimi olmuştum tabi tedbiri de elden bırakmamak lazım emziren annelerin çok zor giriyor düzene
Merve_12 KMerveK benşmde geçen ay 5 gün geçmişti ama bu ay 7 gün geçti hamileysem ne zaman belli olur acaba
tazeanneew Merve_12 7 günde çıkmadıysa çıkıcağını sanmıyorum ama bi deneyin sürekli hamileyim yada hamilemiyim diye düşünmeniz bile erteler bence
KMerveK Merve_12 hamile olsaydın çıkardı zaten sonraki aylarda olabilir günleri değerlendirin eğer bebek istiyosaniz
bircivcivannesi Merve_12 hava değişiminden o ayki ruh halinize.. aklınıza gelebilecek her şeye bağlı olabilir öyle bir merettir kendisi 😌
Merve_12 bircivcivannesi 😂😂 Aynen ama hep evdeyim dışarı falan da çıktığım yok anlamadım gitti neden olmadığımı
Merve_12 KMerveK acaba geç döllenme falan mı oldu bu gğn 8.günüm olmadı hala adetime 1 2 gün kala hamile olduysam çıkmaz herlde şimdi
tazeanneew Merve_12 genelde yumurtlama döneminde hamile kalınır ama belli olmaz test yaptın mı bidaha