Peloooo Detaylıda bakan uzman emin değilim ama kalbinde delik var gibi demişti. Kendi doktorum da üniversite hastanesindeki bir profesöre fetal eko yaptırmamı önerdi ve normal de olabilir ama riske atmamanı öneririm dedi. Ben fırsat bulamadığım için 1 ay sonra gidebildim fetal ekoya. Ve profesör bey niye geldin ki dedi direkt ekrana bakıp. Durumu anlatınca ufacık bir delik görüyorum ama sorun olmaz, normal bence dedi. 32′de gel tekrar dedi. Tahminimce ben 1 ay sonra gittiğim için küçüldü o delik. 32′de gittiğimde kapanacak diye düşünüyorum Allah’ın izniyle.