aysegulbey01 Peloooo detaylı ultrasonda bebeğimin kalp atışları hızlı çıkmıştı detaylıdaki doktor fetal eko çektirmemi söyledi sonra sonuçlarla beraber kendi doktoruma gittim gayet normaldi bebeğimin kalp atışları doktorumda kalpte herhangi bi sorun yok sen heyecanlanıp stres yaptıysan oyüzden hızlı çıkmıştır dedi bide bende kansızlık var oda etkiliyormuş çektirmemi gerek görmedi yani sizde sorun ne acaba
Btunc Peloooo bana da önerildi bebeğimin kalbinde parlaklık varmış nasıl alınıyo randevu devlet mi özel mi bakıyo beni de aydınltırmısınız
Ezgisn Peloooo doktorum hiçbir sorun yokken önermişti sebepsiz su fazlalığım vardı her şey yolunda giderken kalpte ciddi sorun olduğunu öğrendik doktorunuz öneriyorsa ihmal etmeyin inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız
Gul-gul06 Biz yaptırdık. Detaylı ultrasonda fallot olabileceği söylendi. Ertesi gün Gazi üniversitesi çocuk kardiyolojisi anabilim dalı başkanı Serdar kula ya gittik. 45 dakika kadar sürdü herşeyi tek tek anlattı.
Peloooo Gul-gul06 baya endiseliyim bende ankarafa yaşıyorum sizden cevap bekliyorum valla sürekli sayfayı yeniliyorum
berilkus Btunc bebeğin kalbindeki parlaklığın adı ekojenik fokussa ve başka da bir sıkıntı yoksa sakın ama sakın bu ne diye kafana takma. 8 hafta önce biz bu durumdan geçtik, üzüldük, mahvolduk meğerse tek başına anlamsız bir şeymiş. 25. haftadayım geçmiş.
aysegulbey01 Peloooo ben fetal eko çektirmedim detaylıyı özelde yaptırdım 325 liraya daha sonra onun sonucuyla beraber devletteki doktoruma gittim rutin kontrolüm vardı doktorum sonuçlara baktı ve tekrar kalp atışlarını dinledi herşey normal olduğu için fetal eko çektirmemi gerek görmedi sizde kendi doktorunuza danışırsanız randevu konusunda yönlendirme yapacaktır
Gul-gul06 Peloooo Gazi üniversitesini arayarak randevu alabilirsiniz. İlk randevu için 265 lira ödedik Hocamız Prof. Olduğu için. İkinci randevu için 65 lira ödeyeceğimiz söylendi.
Ezgisn Peloooo Adana Balcalıda yaptırmıştım çünkü oraya sevk ettiler beni muayene ücreti ödememiştim yalnız doktorumdan Allah razı olsun o zor dönemimde özel ilgilenmişti Nazan Özbarlas imkanınız varsa randevu alıp gidin dicem ama Ankarada da eminim çok çok iyi doktorlar vardır size önerim devlete gitmeniz tabi randevu işi biraz zor olabiliyor ama ihmal etmeyin ve endişelenmeyinde doktorum sağlıklı her hastama öneriyorum demişti
Ezgisn Peloooo Allah razı olsun ilk bebeğimi maalesef kaybettim şimdi 7 haftalık hamileyim tekrardan dilerim Allah hepimizin yüzüne baksın sağ salim alalım kucaklarımıza 🙏🏻
Peloooo berilkus beyinde kist ve kalpde kaçak cıktı o yüzden doktor kesinlikle fetal eko istedi ama işte nereye gidilir hiç bi.fikrimix yok
Btunc berilkus hayır ekojenik odak diye geçiyo evet sadece kalbinde 1.3 1.7 mm sol vertikülde diye yzıyo ayrıntılı ultrason raporunda
Ezgisn Peloooo Evet maalesef 2019un sonuydu şimdi yeni umuduma tutundum bekliyorum Allahın izniyle inşallah sınanmadan kolay hamilelikler diliyorum hepimize 🙏🏻
Ezgisn Nurcan54 22. Haftaydı sanırım detaylı ultrasonum yapılmıştı radyolog tarafından hiçbir sorun gözükmemişti
berilkus Btunc Tamam fokus=odak başka anormal bulgu yoksa canını sıkma diye söylüyorum. Tabii ki yine bebeğin kalbine bir uzmanda baktır ama kaygılanma. Bizde de çıktı 16. haftada, şimdi 25′teyiz geçmiş gitmiş görünmüyor.