Aysegulmanastir zhr5861 canım 2 günde %60 yükselmesi yeterli oluyor ve sanırım senin ki yeteri kadar artmış, stres yapma :)
zhr5861 Aysegulmanastir benim ilk gebeliğim dış gebelikti. O kadar titizlikle takip ediyorum ki o kadar stresli ki. İnsan sevincini bile buruk yaşıyor..
Denizsa İkizin beta ile alakası yok ikiz ultrasonda görünür canım ama beta güzel artmış bence keseyi de bebeği de görebilirsin gittiğinde keseye göre de haftanı söyler dr zaten
Aysegulmanastir zhr5861 çok zor bir süreçten geçmişsindir eminim ancak şimdi asla stres yapmayıp moralini yüksek tutmaya çalış. İnşallah güzel haberler alırsın 🙏🏻