GencMom38 Bende hiç ama hiç ağda yaptırmadım bikini bölgeme korktuğum ve utandığım için 2 bucuk aylığız henüz ama şimdiden bunların kaygısı oluyor haliyle 😌 ama acı hiç mi olmadı yada olduysa nasıl bi acı ile adlandirabilirsiniz gerçekten çok korkuyorum 😌😌
babymam0304 GencMom38 bende ilk aylardan düşün düşün ertele ertele en son 34 .haftada gittim Artık mecbur kaldım doğuma tertemiz gitmek daha ağır bastı ve doğum acısı sancısı cekicem agdadan mi korkayım diyip gittim zoraki. Hemencik bitiyor ztn
Ortmenanne16 babymam0304 gebeliğin başından beri gidiyorum ağdaya hassaslastigi için az biraz sızlıyor derim ama kafam rahat şimdi suyum gelse panik etmem en azından 🙏🙏🙏