Kizlar yaklaşık 1 yıldır jiletle alıyordum o bölgemi, pandemiden beri. Tahriş sorunu kaşıntı sorunu sürekli temizleme gereği oluyordu. Çok zor skntili jiletle alanlar biliyordur zaten. 35 haftadayim ağdaya gitmem gerek artık dedim ve gittim 10 dk sürdü, jilet sonrası acır diye korkanlar yada utananlar için yazmak istedim bu postu belki cesaretlenip gidersiniz diye. Inanın eğer isini bilen birisiyse 5 10 dk arası sürüyor ve rahat ediyorsunuz. Kendinize eziyet etmeyin jiletle gidin ağdaya benden tavsiye.