Aysegulmanastir birprensesvebirprensannesi ah ne güzel gayet iyi gidiyorsun bence başlangıç kilona göre💛💛
Aysegulmanastir Kvsr-klm aa olur mu hiç, bir kere boy kilo oranlamasına göre bile hala ideal kilodasınn💜 hiç moral bozma 🥳
Aysegulmanastir pia34 boyumuz aynı, başlangıç kilolarımız da çok yakın seni çok iyi anlıyorum🙈 tabii ben şu an 16. Haftamın içindeyim ilerde neler olur bilemiyorum. Eennn önemlisi sağlııkk🧡🧡
pia34 Aysegulmanastir ilk 4 ayda 4 kg almıştım iyi gidiyorum sanıyordum, 4-6 ay arası yani son 2 ayda birden 4 kg aldım nasıl oldu anlamadım valla :( ben dikkat etmedim bari siz dikkat edin.
Aysegulmanastir Nundiyebiri Aa süpersin, demek ki çok dikkat ediyorsun🥰👼🏻 Sağlıcakla gelsin bebişin🙏🏻
cansugrn Aysegulmanastir boyum 1.66 53 kiloyla hamile kaldim. 31.haftadayim 63 kiloyla yola devam bakalm sonuc ne olcak suan iyi gidiyoruz ama bakalm😊
Aysegulmanastir cansugrn aa süper ya tebrik ederimmm 🧡🧡 az kalmış bebişe kavuşmaya da 🥳 sağlıkla gelsin inşallah 💕💕
Aysegulmanastir _Elifffffff_ canım boyumuz aynı, kilolarımız çok yakın ve ben de 15+5 im 🙈🙈 sağlıkla gelsin bebeklerimizzz 🧡🧡🧡
2melek_annesii Aysegulmanastir amin inşallah canım benim hepimiz hayırlı zamanda kucagımıza alalım inşallah
Aysegulmanastir pia34 Ama şu an hiç moral bozulacak kadar kilo almamışsın, canını sıkma. Diyetisyenim 12-14 kilo arası çok çok normal 2-3 yukarısı aşağısı olabilir demişti. Bakalıımmm🙈 Ama tabi şu an totalde 12 yi geçmemek istiyorum
Madi 53.5 hamile kaldım boyum 168 23+1 hafta 58.5 olmuşum 5 kilo aldım çok güzel fiziğim vardı, ayı oldum 😀