Mervee26 Semayunus ben de yaptırdım serminin_nakisdunyasii sayfasına. Ben de zor güvenerek yaptırdım ama gayet güzel geldi. Yalnız doğar doğmaz giydirmeyin ayak izi falan alınıyor mürekkep olur.