Semayunus Bebeğim ilk doğduğunda isimli hastane çıkışı giydirmek istiyorum instagramda güvenemedim bi türlü. Alışveriş yaptığnız Vede uygun fiyatlı bi yer var mı bununla ilgili Şimdiden teşekkürler🙏
Merveligibi Semayunus bende nakışlı hastane çıkışı yaptırıyorum bir hafta oldu gelmesini bekliyorum saolsun taslağına kadar atttılar inşallah güzel olur 180 tl ye
Krizantem_ Semayunus Beyza ceyizden yaptıracağım ben nakışlı instagram dan bakabilirsiniz. Baskılı model düşünürseniz tugbakugu var ama yıkanınca baskıları solabilir o yüzden ben nakışlı tercih edeceğim hem daha hoş duruyor :)
Semayunus Bsmlh Damlahtp ne kadara yaptırmıştınız benim baktıklarım 250 TL üzeriydi açıkçası pahalı geldi biraz
Bsmlh Semayunus komple semti istiyorsun yoksa sadece isimli tulum olsa yetermi ben tek isimli tulum 50 yaptırdım yastık kapı süsü de yaptırdım ordan set istemedim cünkü süslü güzel bir hastane çıkışı aldım işk etap onu veririm sonra isimli kendim giydiririm diye nasip okursa 🤲
Semayunus Bsmlh üçlü takım+ battaniye şeklinde üstiyorum fkt yeni doğduğunda tulum mu giydirilir alt üst takım mı bilemedim
Kimkibu Semayunus bende sipariş verdim işleme istemiştim ben bir 10 güne gelecek atolyebahar die bi sayfadan işleri görüntü olarak hoşuma gitti ama bakalım nasık gelecek kısmet:)
Hilalsny Semayunus eger baski istiyorsaniz ben butikbebecikten yaptirdim cok hosuma gitti fiyatida uyhundu yastikli 11 parca 150 lira
Semayunus Hilalsny lina tasarımda 10 lu nakışlı çok hoştu 145 TL diğerlerine göre çok uygun geldi fiyatı güvenemedim
Hilalsny Semayunus nakislilar normalde daha pahali oluyor aslinda. Ben o sayfayi gordum ama pek incelemedim acikcasi nakisli istemiyordum cunku yikandikca sertlesir bebege batar dediler o yuzden baski tercih ettim ben
esinnnn91 Semayunus ben tugbakugu ya yaptırdı kaynanam hastane çıkışını. çok güzel kumaşı falan hem kızıma nevresim tak yaptırdık ordan çookda memnunum. Halasıda ikinci nevresim tk yaptırdı hepimiz çocuklarımıza ordan yaptırdık tavsiye ederim.