Egeligelin Biryigitannesi doktorumda ne kadar erken yaptırırsanız o kadar iyi bir gün bile fark eder dedi 😁
Dilaraa06 Dilara8228 sünnet külotları mı ne oluyomuş ondan kullanmak gerekiyo mu acaba bez değdikçe zor mu olur diye düşünüyorum
Dilara8228 Dilaraa06 Ben iki oglumdada kullanmadım zaten 3 aylık olan sürekli değiştigi için bir sorun olmadı
Dilaraa06 Dilara8228 anladim o külotlar o zaman büyük bebekler için lazım oluyo. Çok teşekkür ederim düşünüp duruyodum bende oğlum doğduğunda nasıl olcak bu sünnet işi diye ❤⚘
Simge16 Yeğenime 6 aylıkken yapıldı 3 günde iyileşti bir tek ilk yapıldığı gün zorlanıldı. Kantaron yağı ve doktorun verdiği ilaçları kullandılar bezide normal bağladılar bende oğluma ilk 3 ay içerisinde yaptırıcam inşallah
Dilara8228 Dilaraa06 Evet görümcem oglunu 6 yaşında yapti o kullandi mesela o külotu. Düşünmeyin çok inanın ki çok kolay geçiyor ❣