Belgin34 ben de 25+1′im. 😊Şimdiye kadar yaklaşık 6,5 kilo aldım. 54 civarı başladım, şimdi 60,5′a yakınım. Doktorum biraz dikkat edelim, karbonhidrat ve şekerden uzak duralım dedi hep şimdiye kadar ne zaman sorsam. Kendisi alımlı hoş bir hatun. Sıkı tutma taraftarı doğal olarak. 😅 Ama sıkıntı olsa diyetisyene yönlendirirdim, sıkıntı yok dedi.
Detaylı ultrasona yaşı biraz ileri erkek bir doktora gittiğimde o da gayet iyi gidiyorsun, 65′le doğurursan güzel olur demişti. Doktordan doktora yorumlar biraz değişiyor galiba.