Belgin34 23+3 üm. Ve ben de 8 kilo aldım yaklaşık. Aslında her gün abur cubur mu yedim hayır arada eşimle hafta sonu kahvaltılarında menemenin ekmekle gözüne gözüne vurmuşuzdur yani:))) bazıları almaya çok müsait ki ben de öyleyim bence. 4-5 km yürüdüm ona rağmen aldım ha ceviz fındık da abarttım. Olsun önümüze bakalım. Sağlıkla doğsunlar. 😊❤️