halekmc Mervuras26 bende Eskişehirliyimde ağda yeri bulamadım eli hafif korkuyorum o yüzden gitmeye banada memnun olduğunuz yeri dermisiniz acaba 😊
Mervuras26 halekmc halekmc tabi ki ☺️ Ben Beşevler mevkisinde oturuyorum , Ertuğrul Gazi mah biliyor musunuz raykent bölgesinde bir mahalle arası kuaför girdim tesadüfen eve yakın diye ismini bilmiyorum ama 2. Gidişim 😂 eğer bu taraftardaysanız ismini öğrenince yazarım
Burcuckmk Bebisininannesi1202 başından beri ağdaya gidiyorum 24 haftalik olduk bugun geldim ağdadan 😂 cokrahat bence
Erimannesi Başından beri ağdaya gidiyorum kuaföre..gebelikten öncede giderdim zaten.. Ama şu anda daha hiç anlamıyorum acısını.. Kimileri hamileyken canım çok acıdı falan yazmış ama bende tersi bilmiyorum..
Mine-aktas ysfali06. Hangi tür agdadan kullanıyorsnz acaba bn rulon agda kullancam ama nette özel bölgede kullanma sakıncalı die gördm bi bilgnz var mi acaba
ysfali06 Mine-aktas hepsini de kullanıyorum. Zararı olacağını sanmıyorum ama roll on şeklinde olanı genitale sürmek zor oluyor o yüzden ya çam sakızı kullanıyorum ya da boncuk ağda
smylmz ylzsa benim 2.tup bebek transferim tuttu bundan sebep önlem amaçlı mi sarsıntıya karşı dedi yoksa steril amaçlı mi bilmiyorum, şuan 10 haftadan ilerliyorum agdaya gitmedim bende 🤷🏻♀️🥰
ADamla Bebisininannesi1202 9. Ayıma girdim en baştan beri ağdaya gidiyorum hatta bugün de gittim. Hamilelik ilerledikçe tabi daha hassas olunuyor ama bir zararını görmedim açıkçası. Tam tersi rahatlığı büyük
Adosum_34 ADamla hemde nasıl bi rahatlık evet canımız cok acıyor ama uzun süre temiz kalıyor en güzel yanı bu olsa gerek elhamdulillah temizlik gibiis yok çok şükür
Bebisininannesi1202 smylmz ben dün gittim valla rahat edemiyorum 😢 bugün keseyi gördük şükür şuanlık bi sorun çıkmadı
ysfali06 tubiii0106 yıllardır ağda mı kendim yapıyorum sanırım o yüzden alıştm diğerleri de bana acılı gelmiyor 🤷♀️