nesibe_baris mercimeginanne canım ben riskli gebelik olduğum için kalkamıyorum 🤷 benimde öyle aklımda var ama napim mecburum
mercimeginanne nesibe_baris anladım cnm aynen sen kendini yorma boşver :) Sağlıkla kucağına al miniğini 💚
Eski9 Benim doğuma henüz var yazin olacak inşallah Haziran temmuzda bende ramazanda başlamayı düşünüyorum buzluğa bende poğaça denicem sigara böreği patatesli peynirli puf böreği bunlardan bol bol atacam bu börekler çok pratik oluyor nohut kuru fasulye yeşil mercimek falan haslayacagm buğday vs çorbalık salatalık ayircam bunlari minik poşetlere çok pratik oluyor inanın onun dışında yaz olacağı için bir kaç rulo mozaik pasta parfe falan atabilirim birde kurabiye denicem bakalım pişirmeden koyuyormussunuz sanırım bende bir kaç çeşit kurabiye yapıp koyarım buzluğa yeter heralde mantı falan uğraşamam 😁😁
mucizemm01 mercimeginanne bende daha hic yapmadım ilk kez yapıcam bende 😍 nefis yemek tariflerinden bakarım büyük ihtimal
Toprakdag MusaBarlas Su böreği, poğaça,sarma, içli köfte, mantı,pasta, haşhaşlı, doğranmış ıspanak, doğranmış soğan, doğranmış maydanoz, haşlanmış kuru baklagiller,kurabiye… Ama hepsini annem yapıp koydu buzluğa Allah razı olsun olsun 😊
TuanaaOsii Aslanaysima hahaha kızzz yaptım azönce tekrar dolaba koysaydım margarini eşim dalga gececekti busefer 😀😀😀 ilk tepsi pişti 2. Fırında 😋😋 hadii çık gell yanına da miss gibi kahve yapayım🥰
Aslanaysima TuanaaOsii varya gunlerdir o margarin sapitti niye ben elli kere dolaba girip cikiyorum diye 😃 hemen geliyim miss💞💞
Kubraklnc mercimeginanne ben pek bişey yapmadım bence sizinkileri paylaşsak hepimize yeter 😅 ellerinize sağlık ❤️
YagmurAnnesi kek kurabiye pişi börek çeşitleri (pişmiş, pişmemiş) ıslak kek hira tatlısı lahana sarması bunlar yapılıp buzluğa atılabilecek şeyler daha çeşit var da aklıma şimdilik gelenler Kubraklnc
[silindi] mercimeginanne evet bende hoşlanmıyorum bulgur Bi garip oluyo ufalanmış gibi pişirme aparatı nı nerden aldınız acaba ben onu cok aradım bulamadım çelik olandan bahsediyorsunuz degilmi
mercimeginanne [silindi] pazardan aldım 😂 ev gereçleri satan yerde de var bide trendyolda da https://ty.gl/wk0u0nknn
Serrax MusaBarlas 33 haftalık hamileyim,10 kilo mantıyla 25 tane içli köfte yaptırdım,kıymalı börek saracağım,bir de atom kurabiye yapacağım inşallah. Yeterli olur diye düşünüyorum.
Csm mercimeginanne pişmemiş kurabiye hamurunu nasıl koyuyorsunuz, ben hep pişirip atıyorum dondurucuya
mercimeginanne Csm tepsiye diziyorum sonra tepsiyle buzluğa koyuyorum ezilmesin diye 1 saate falan donuyor hemen poşetlere koyup atıyorum tekrar buzluğa çıkarıncada oda sıcaklığında eriyince yeni yapmışsın gibi oluyor sonra pişiriyorum :) pişirip koyunca içi nemli gibi oluyor ben beğenmedim öyle böyle daha iyi oldu