mercimeginanne aytn123 yo hiç öyle birşey yaşamadım cnm acaba dışarıda mı çözdürdün? Ben direk buzluktan çıkarır çıkarmaz tencereye koyup buharda çözdürüyorum 🤷🏻♀️
aytn123 mercimeginanne evet ben dışarda cozdurmustum birde benim sarmam farklıydı tokat sarması baklalı belki ondan da olmuş olabilir birde sizin yaptığınız gibi denicem teşekkürler
mercimeginanne aytn123 dediğin gibi hiç denemedim cnm benmki normal salçalı baharatlı standart sarmalardan 😂 bide pişirirken bolca yağ koyuyorum o da koruyor olabilir
mucizemm_3 MusaBarlas ben içli köfte hem kızartmalık hemde haşlamalık koydum börek,mantı , sigara böreği, lahmacunda yaptırıp koyacağım son ayım Ramazan’a geliyor. Evde çocuklarda var pratik olsun diye hazırlık yaptım
mercimeginanne Aslihanilhan kurabiyeye şekil verip tepsiyle buzlukta dondurup sonra poşetleyebilirsin. Pişiriceğin zaman istediğin kadarını çıkarıp çözdürüp pişirebilirsin öyle daha pratik ve bozulma ihtimali olmadan tazecik oluyor :) ben tuzlu kurabşye, un kurabiyesi ve elmalı kurabiye yapıp pişirmeden koydum buzluğa arada bir kaç çıkarıp pişiriyorum hemen :)
1haziran orkide21 valla cnm aslında bende sevmiyordum bi arkadaşım iç malzemesini iyice kavur su koyma kesinlikle dedi bende öyle yapıp denedim gayette güzel oldu ben memnunum 💐
nesibe_baris MusaBarlas korona zamanında misafir ağırlamayı düşünmüyorum kimseyi kabul etmek istemiyorum. Annemler ve kayinvalidemler sadece
mercimeginanne nesibe_baris illa misafirler için hazırlık yapmıyoruz ki doğum sonrası bizede kolaylık olsun diye tüm hazırlıklar 😂😂 yapılması oyalayıcı şeyleri yapıp atıyoruz bence bi düşünün sizde 🙈 eşinizin kolay pişirebilceği yada canınızın çekebilceği el oyalayıcı şeyleri 😄
Anne12-3 MusaBarlas 33.haftadayız bizde yavastan temızlıge baslayıp buzluğa bırseyler koyacağız tabı annem yapacak hepsını
TuanaaOsii Aslanaysima hahaha kızzz yaptım azönce tekrar dolaba koysaydım margarini eşim dalga gececekti busefer 😀😀😀 ilk tepsi pişti 2. Fırında 😋😋 hadii çık gell yanına da miss gibi kahve yapayım🥰
kelebek15 MusaBarlas ben de kurabiye yapıp attım bir tepsi.kolay içli köfte yaptim.hazir yufkadan paçanga ve sigara böreği yapıp attım.bugün de zeytinyağlı sarma sardım birkaç poşet.manti koyacağım.biraz da bazlama ve sulu köfte var sirada
mercimeginanne orkide21 pişmiş koyup çıkarınca hemen ısıtarak çözdürürseniz az sıcak suyla tencerede taze yapmışsınız gibi oluyor. Ben yıklardır pişirip koyuyorum
nesibe_baris mercimeginanne canım ben riskli gebelik olduğum için kalkamıyorum 🤷 benimde öyle aklımda var ama napim mecburum
Eski9 mercimeginanne cnm elmalı kurabiyeyi de mi çiğ koyuyoeuz elmasini koyup pişirmeden mi dondurcaz
mercimeginanne mucizemm01 mozaik pasta nasıl oluyor ben bir kez denedim normal yemek için beceremedim en kolay şeyi 😂 tarifini beğeniyorsan rica etsem verebilir misin bana 😍
mucizemm01 mercimeginanne bende daha hic yapmadım ilk kez yapıcam bende 😍 nefis yemek tariflerinden bakarım büyük ihtimal
mercimeginanne Eski9 normal yapıyorum şeklini veriyorum pişircekmiş gibi tepsiye diziyorum ama fırına değil buzluğa koyuyorum çiğ şekilde dondurduktan sonra da poşetliyorum 🙈 pişirmek istediğimde de çıkarıyorum çözülüyor sonra fırına atıyorum pişiyor :)
mercimeginanne MusaBarlas kurabiyeye şekil verip tepsiyle dondurucuya koy donsun. Sonra poşetle :) pişirceğin zamanda istediğin kadarını çıkar eriyor hemen zaten eridikten sonra pişir. Tazecik oluyor tadı kokusuda aynı :)