HicranKzn Ayrıca olmasın yahu napıcaksınız Ekvator gibi 😂 Allahım her yerimiz değişti annelik çok zormuş şimdiden
Zuzuu CaglaKuzu herkeste olmuyor olursa bide hamileliğin en başında çıkmaya başlıyor bende öyle olmuştu esmer tenli olmama rağmen bariz belli göbeğimden aşağıya doğru çizgi
Soraya Benim yamuk bi cizgim var 😂 Hadi oldun neden yamuksun düz ol dimi Bi ucu anyada bi ucu konyada 😂😂😂
buse_yildiz24 ten rengiyle alakalı bir durum değil bence yapıdan oluyordur her hamilelik birbirinden farklı sonuçda ben beyaz tenliyim 25haftalığız 21. haftada oluşmuştu çizgi hafif 🤗
Babies16 CaglaKuzu demekki kisiden kisiye deisiyor.benim daha 5. 6. Haftada olustu simdi 23. Haftadayim giderek yukari cikiyor bakalim nereye varacak 😂
Deletedmom71 SevdaPlt nalakaaa mı? Nalaaakaaa söyleyim 😄 ben esmer tenli olduğum için ben de erken belirginleşti o yüzden bana doktorum söyledi Esmer tende daha çok belli oluyor diye ne olduğunu araştırırsanız anlayacaksınız açın bakın internetten
SevdaPlt Deletedmom71 oku bak beyaz tenli olanlardada çıkmış doktorun öyle demiş die öyle olucak diye bişey yok
Aysenurtsr Deletedmom71 esmer degilim, beyaz tenliyim:) uzun zamandir var cizgim. Kisiden kisiye degisen birsey hamilelik. Ten rengiyle alakasi yok malesef.
Deletedmom71 Aysenurtsr beyaz tenlilerde olmaz demedik ki. Esmerlerde daha çok görülüyormuş dedik anlamıyorsun