CaglaKuzu Kızlar 31+5 haftalığım , göbeğimde henüz gebelik çizgisi yok , her hamilede olan bişey mi yoksa gebelik çizgisi oluşmadan hamileliğini tamamlayanlar var mı ?
Nur55 CaglaKuzu herkes de olur mu bilmiyorum ama bende o çizgi tamamen yukarı çıktığında Doğum zamanı gelmiş oluyo diye duymuştum
Hemsireanne35 CaglaKuzu bende beyaz tenliyim hatta baya beyazım ama göbeğimde 20 ki haftalarda başladı şimdi 37 yi bitiricez nerdeyse göğsüme kadar çizgi oldu 🙈 Doğumdan sonra geçermiş sorun değil
Oykubrkn Kbrsoy bende beyaz tenliyim 25inci haftama kadar alt çizgiydi sonrasında üst çizgide çıktı ve koltuk altı özel bölge kararmalarımda oldu maalesef
Kbrsoy Susamtanesii Çoğunlukla esmer tenlilerde olur yazıyordu canım🤗 Ben de beyaz tenliyim olucak mı çok merak ediyorum 😁
Ayse1608 Herkeste olmuyormuş 10.haftalarda okumuştum birde baktım belirli belirsiz bende de vardı şuan 20.haftadayım göbek deliğimden vajinama kadar var
Annesinin1tanesi CaglaKuzu 29+3 haftalığız benmde yeni yeni belirginleşmeye başladı buğday tenliyim çok açık bir çizgi oluştu 🤗