Mermelat Dilara0 evet canım kendim test yaptım ertesi gün de doktor randevum vardı. Kese görününce değerlere bakmadı.
shydoll Bende yaşadım boş gebelik 8+4 de kürtaj oldum hiç kanamam vs olmadı ama bende yolk sac yoktu kese en son 27 mm ye kadar büyümüştü büyümesi ve şekli hiç bozulmamıştı ama bebek yoktu kürtaj olduğum gün doktor artık beklemek anlamsız dediği için bende sonlandırdım
Peri6606 almila_is 11 ay denedik olmadı canım , yeri geldi çok ağladım , yeri geldi sabır dedim zor günler gerçekten , şuan 2 aylık gebeyim çok şükür herşey yolunda , rabbim sana bekletmeden hemen nasip eder hayırlısıyla inşAllah dualarımdasın 🤲🏻🌸
Peri6606 almila_is inşAllah en kısa zamanda en güzel haberleri alırsınız canım , rabbim gönülden isteyen herkese nasip etsin inşAllah 🤲🏻🌸
Zeynepmerve15 Mermelat ben sağlık ocağına verdim gün aşırı sonra Bi hafta geçince verdim öyle öğrendim
DuruSU_68 Peri6606 merhaba bende 7+7 de gittim kese var yolk sac kesesi de var CRL 6mm ama kalp atışı yok bana da boş gebelik denildi kürtaj önerildi ama ben bekliyorum boş gebelik değil midir
Peri6606 DuruSU_68 hayır boş gebelik değil yolk kesesi var ise boş gebelik değildir , kalp atışı yok ise sağlıklı gebelik değildir ama bence bekleyin geç döllenme olabilir başka doktora gidin ama lütfen hemen kürtajı kabul etmeyin , yengeme de aynısını dediler 9.haftada dinledi geç döllenmeymiş sonra öğrendikki.