Dilara0 bence baktırma , doktorun bakalım mı demesine normal değil emin ol , ben yalvardığım halde doktorlarımın hiç biri bakmadı daha erken bakmayalım bişey olmasın dedi , ve ben 3-4 doktor değiştirdim , sende bi kaç doktor değiştir , bi zararı olmaz doktor değiştirmenden .