Zhrblt canım çok gemiş olsun benimde gebelik şekerim var. Ancak senin açlık şekerinde yüksek şeker yüklemesini yaptırın veya bu sonuçlardan doktorunuza bahsedin. Dahiliyeye yönlendirecektir diyet vericeklerdir. Ben diyet yapıyorum sadece diyetisyene gitmiyorum annemde şeker hastası olduğu için neyin yasak olduğunu iyi bildiğimden kendi diyetimi kendim yapıyorum. Diyetle düzene girdi benim inşallah seninde girer. Ancak ben canım istese bile hiç birşeyin tadına dahi bakmıyorum. Katıyım bu konusa doğurduktan sonra yerim diyorum kendimi öyle kandırıyorum. Patates, pirinç, tatlı, un, ekmek, makarna, havuç, bezelye, patlıcan hiç birşey yemiyorum. Bol bol yeşillik, avakado, peynir, yumurta, balık, çiğ çerezler yiyorum. ( Artık sıkılmaya başlamadım değil ancak sabrediyor insan)Günde 3 ana 3 ara öğün yiyorum.