Nzliya valla benimde şimdi kasığımda böyle kas gibide değil lenf gibide değil sağ kasığımda tam özel bölge başlıyor ya orda karnıma yakın değil yani benim boynumda çıktı ekimde ben çok uğraştım bunlarla valla 100 doktora gittim sonra kendiliğinden tam olarak geçmedi ama baya küçüldü en son 15 gün önce filan gittim bana birdaha gelme doğal boyuttakar deyip gönderdiler ama şimdi hatırlıyorum ilk çıktığında kasığımada baktırmıştım 15×8 birşey demiştiler sonra birdaha hiç bakmadım şimdi hamileyim bi ara doktora gidince şuram ağrıyo dedim ultrasyonla baktı birşey yok dedi ama ben yatay elimi götürüp getirince elime birşey geliyor solda yok ama eşime gösterdim kas bu dedi bilemedim bende