Suleylul Valla 15 Mart’ta detaylı ultrasona giricez bakalım orda belli olucak ozamandan bu zaman kimse kız erkek demedi 🙈 benim içime doğan hep kız bide böyle testler oluyor ya orda da hep kız çıktı 🙈 ailemde herkeste kız diyor 🙈Son dakika golü atmazsa bakalım 🤭Doktor değişikliği olduğunu da duydumda denk gelmedim, jinekologda da hep sabitti 4 numara 🙈 burda da şimdilik sabıt. Yarın kontrole gidicem bakalım ☺️