Suleylul Bende aynı hastaneye gidiyorum. 17 haftalık olduk bugün. İkili tarama testinde bende doktorlar baya iyi anlaştık çokta yardımcı oldu sağolsun ☺️🤲🏻 Orda baktığında inatçı bı kız gibi dedi. Aileme söyledim genellikle Hep eşyalarını aldılar. Bende kız hissediyorum anneler hissedermiş 🙈 Bakalım detaylı ultrasona giricez orda ne dicekler Allah’ın hikmeti belli olmazmış ama moralini bozma. İyi düşün sıkıntıya sokma kendini, bebişe de yansıtma kimsenin moralini bozmasına izin verme ☺️♥️