Prensmmmm Sedaerhan ya vallahi ben anlamadım evim merkezi sistem eve sıcak ama eskiden nadiren hissederdim bunu
Eslina175 Prensmmmm evet cnmm bende ayni durumdayim son 1aydur geceleri terde kaliyorum ama ben 34.haftamdayim sen daha basindasin ondan olmayabilir
Esma98 Prensmmmm canım normal bende öyleydim harmanların tavan vücudun onlara direnç gösteriyor 😅 3. Aydan sırna rahatlarsın vücut alışıyor gebeliğe
Prensmmmm Esma98 ayyy sinirlerim bozukdu internete gece terlemesi yazıyorum kanser çıkıyo ödüm koptu yaaa
Birsen2906 Prensmmmm sadece terlemeyle kanser olunur mu?? Yanında başka etkilerine olmasi lazım kuzum ki hamilesin testlerini yaptırıyorsun yolunda olmayan bisey olsa herhalde cikar
DilAra_123 Prensmmmm canim o bende de bi kere oldu gece bi uyandim su içinde kalmışım arada da yatarken ateş basıyor
Glnsn Prensmmmm hic internete bakmayın. Google a kalırsa hersey kanser belirtisi😆doktorunuza da danisin ama önemli olduğunu sanmıyorum hamilelikte dogal😊
Dilara0 Prensmmmm Birtek ben böyleyim sanıyordum. Sıcak basıyor gece soyunuyorum resmen bendede var kontrolünde sorcam doktora
sedasenturk Prensmmmm evet normal doğumun yaklaştıgının habercisiymiş bende yeni öğrendim , 37. haftadan selamlar 🖖🏼