Prensmmmm Kızlar gece uyurken bi uyanıyorum göğüslerimin arası ve boynum aşırı terlemiş yastık ve üstüm bile nemleniyor normalmidir ben anlamafım ya
Nurasl Prensmmmm canım benim de oluyor su gibi oluyorum soğuk soğuk terliyorum kan şekerim düşüyor benim bi doktoruna sor istersen yanlış yönlendirmiyim gene de
Glnsn Prensmmmm merhaba. İlk hamileligimde 30haftadan sonra bu durumu yaşıyordum. Saat basi uyanıp ustumu değiştiriyordum kışın hem de. Simdi ikinci hamilelikte de ayni durum var. Sizin erken başlamış ama terlemek hormonlardan kaynaklı da olabiliyor hamilelikte
Sedaerhan Prensmmmm olur canım sıkıntı yapma ben de ter içinde uyanıyorum dediğin gibi su dökmüşler sanki ev sıcaksa da olur yattıgın odanın ısısını düşür öyle rahatladım ben
[silindi] Prensmmmm yorganla da alakalı elyaflar deli terletiyor , ne varsa eskilerde varmış, anneme gittim geçen pamuk yorganda yattım ne terleme ne bişey
Prensmmmm Nurasl kaç haftalık hamilesin canım ne zamandan beri oluyo benim 4 5 gündür böyle ama şimdi hatırlıyorum yumurtlama ve adet dönemlerimdede bazen oluyordu acaba hormonal birşeymi
Nurasl Prensmmmm 36+2yim canım aç aşırı kan basıncından da olabiliyormuş ve şekerden dedi doktorum bana onun dışında herşeyim normal cunku
Prensmmmm Glnsn ay bilemedim kiiii gece terlemesi yazınca internetten şu kanser terletir bu kanser terletir iyice tedirgin oldum
Glnsn Prensmmmm hic internete bakmayın. Google a kalırsa hersey kanser belirtisi😆doktorunuza da danisin ama önemli olduğunu sanmıyorum hamilelikte dogal😊
Prensmmmm Sedaerhan ya vallahi ben anlamadım evim merkezi sistem eve sıcak ama eskiden nadiren hissederdim bunu
morpella bende terliyorum ayaklarımda sıcaklıyor neden olduğunu bilmiyorum ilk hamileliğimde de öyleydim