Ecelim036306 burcumelis bence de yaaa, hele 2020 Li nesillerle büyüyecek çocukla alay ederler , biraz daha Modern isimler koyabilirsiniz
Ecelim036306 [silindi] oğlumun adı doruk , doruk olmasaydı Alp , arda , Aras , kerem , yağız galan koyardım . Böyle güzel erkek ismi çok
gel_artik_bebegim [silindi] ben yeni isimlerin çoğunu pek beğenmiyorum benim oğlum olsaydı adını mert koyardim hem modası gecmeyen hem kısa öz hem de anlamlı bir isim 😊
[silindi] Aysun1983 ya kesinlikle öyle .. bir yandan çok hızlı geçiyor bir yandan sabırsızlıkla bekliyorum onu sağ salim kucağıma alacağım günü 🙏🏻 Rabbim nasip etsin tüm isteyenlere inşallah