Benı belkı tanırsınız oncesı ısmım Sinem8844 bebegımı 4 aylık suyumun gelmesı ile kaybettım. Hamileligim basından berı hep korkuyordum asılama ıle hamile kaldım onceden bır düşügüm vardı ama bes sene sonra bu yavruma baglanmıstım 11 haftada yogun kanama ıle hastanede yattım sebebını soylemedıler kese etrafnda kanama dedıler on gun kaldım cıktım ıkı doktora gorundum ıkılı tet kotu cıktı doktor amnıyosentez onerdı ben bebgıme bsey olmasın dye fedal dna testını yaptım 3500 tlye zaten hamılelıgım boyunca 20 bıne yakın para koydum feda olsun evladıma keske sonuc alsaydım nyse dna sonucumun temız cıktıgı gun yuzum guldu cok mutlu oldum ıkı doktora gorundum bebegın cınsıyetı ıcın kız demıstlerdı ogun erkek dedıler sevınclıydım zaten erkek hıssedıyordum doktora gıttm rahım uzunlugun ıyı bebek ıyı suyu ıyı dedı eve geldım dedım artık bu bebegı allah bana bagıslar hergun ayetler okuyordum kuranı kerım okuyordum hatta gulsenmustafa cınsıyetı bıldıgı ıcın adına post acmayı dusunuyordum aksam yatakta yatrken ıslaklık hıssettm belkı cok su ıctgım ıcın altıma kacrmısımdır dedım ama ayaga kalktgımda tutamadım ısedım geldım ustumu degiştrdım yataga tekrar gırdıgmde suyun devam ettgını farkettım esım yok yurt dısında annemı aradım hemen hastaneye gttı acıldekı doktor sızıntı var dedı bebek ıyı dedı aklıma kotu bısey gelmedı ben ne kanamalar gecırdım sarıl sarıl benım oglum guclu dedım sabaha kadar suyumun hepsı geldi lanet doktorum daha gelmedı gecenın 3den oglene dogru 11 de ulturasyona gırdım ordakı doktorun sordugu ılk soru bask cocugun varmı o an anladım bıseyler oldugunu bebegın suyu sınırda ama bebek ıyı dedı bebegımın suyu bıttıgı ıcın ıcımde kıpırdamalarını dahı hıssedıyordum. 16 haftalıktı sonra doktor ogleden sonra geldı bebegın suyu bıtmıs dedı yapacak bsey yok dedı benım cıglıklarım hastaneyı ayaga kaldırdı hıckıra hıckıra agladım cunkı evladım yasıyor hareket edıyordu kalbı atıyordu bıraz daha beklıyelım dedı doktor sınırlendı sen bılırsın dedı aksama kadar gelmedı ve ıc kanamam baslamıstı aksam baktı ıc kanaman baslamıs dedı bebegım yasıyordu sonra ebeler geldı sunı sancı verdıler tam 17 saat surdu agrının tarıfı yok benımle gelenler dogum yapıp evlerne gıttıller bıle ben bebegımın ölmesini beklıyorudm sabah bırdaha baktılar acılmam yok bırdaha sunı sancı verdıler dogumhaneye ındım acılmam sadce 1cm idi yataga gerı cıktım. Sonra yarım saat sonra ebeler seslerıme geldı yatakta dogum yaptım oglum mınıcıktı ellerı tırnakları pıpısı herseyı olusmustu o acının tarıfı yok sonra onu almak ıstedım kardesıme mezarda gommesını soyledım mezarlıgı var sımdı oglumun sonra dogumhaneye ındım anestzi ıle ıcımı temızledıler plesantayı patalojıyı yollaadılar ama evladım sapasaglamdı eve geldım ama konusamıyorum bogazım dugum dıgum esım de yok demın goyuslerımden sut geldıgını gordum oglumun sütü var kendısı yok allahım nasıl bır acı bu dayanamıyorum hamıle anneler ne olur dua edın bana ben hergun cocuguu olmayanlara dua edıyordum dua edın allah bıraz olsun ıcımı sogutsun ıcım yanıyor ne yapacam ben delırıyorum galıba bılen varsa sutum nasıl gıder ilac almak ıstemıyorum