Irmakayla aynen ben 19 haftayım ilk hamileliğimde yoktu bunda aşırı çarpıntım var hemşirede demişti tansiyonumu ölçtüğünde . Aç karnına falan asla yürüyemiyorum zaten kalbim ağzıma geliyo sanki seni çok iyi anlıyorum canım yalnız değilsin valla bende rahatladım yalnız değilmişim korkuyordum bi sorun mı var diye demekki olabiliyor