Bnselz Tugceonur 3 kilo doğurursun nasipse. Benim ilk kızım da nişanım 39 haftada geldi 40+0 da doğumum oldu. Seninde bekleyebilir
Zeynep123_ Bnselz Tugceonur Kizlar pembe olmaga abasladi akinti hemen gitmem gerekiyomu sancim az var ama 😕
Madinanin-Annesi Zeynep123_ agrilarin dakikasina dikkat et duzensizse bekle duzenliyse az kaldi demekdir
Zeynep123_ Madinanin-Annesi Hastaneden geldim simdi acilmam 2cm kanama gibi geliyo eve gonderdiler ve aksama kadar olacagini soylediler agrin siddetlenince gel dediler sizde dua bekliyorum guzel anneler🤲🏻
Tugceonur Zeynep123_ sıcak suya gir bol bol yürü sancın geldikçe nefes al ver plates topun varsa üzerinde oturtabilirsin yoksa suqat yap açılman hızlı olucaktır bir konuda yardıma ihtiyaç duyarsan burda bekliyorum 🙋🏻♀️Kasılmalarını not al kesinlikle
Madinanin-Annesi Zeynep123_ sag salim al kucagina minnosh anne.Guzel evladin olsun hayirli insan olsun
Bnselz Mrvdgclk Zeynep123_ sağlıkla bebeğini kucağına al canım. Youtube dan nefes egzersizleri aç güzel sarkılar dualar ac .derin derin nefes al. sucak su u torbası beline koy. Dus al. Rabbim bir avazda kurtarsın🙏🏻Ben herycanlandım😅
Tugceonur Zeynep123_ Sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin ALlah insallah sizde sağ sağlim doğumlar yaparsınız 🌸🤲🏻
Betus-27 Tugceonur sizin neden erken doğum riskiniz var bende 30. Haftadayım kasılmalarım çok olmuştu ama nts de sancı çıkmadı max25 çıkıyor dün gece hastanede yatırdı doktorum önlem amaçlı ciğer geliştirici vurdu 2 doz haftam çok erken daha korkuyorum 😔
Tugceonur Betus-27 Bende idrarla beraber kan geldi devam etmedi ama erken doğum riskine karşı 3 doz vuruldu