Bnselz 30 haftamda erken doğum riskine karşı 3 doz vuruldu zaten ilginiz için teşekkür ederim 🌸 Erken doğum olacağı belliydi ama ne zaman geleceği belli değildi hala bekliyorum doktoruma da haber verdim o da rutin işlerinden devam edebilirsin sancı sıklığını takip et bebek hareketlerini takip et sancı düzenli olmaya başladığında sancın 3 dakikanın altına düştüğünde hastaneye gelirsin geçerken haber verirsin hastaneye gelirim dedi . Hiç sancım yok bebeğimde çok hareketli çok şükür ne bir kasık ağrısı ne bel ağrısı yaşamıyorum . Doğum hakkında ders almıştım biliyorum o yüzden sancım gelirse ne yapmam gerektiğini