Merhaba arkadaşlar öncelikle sağlıkli ve hayırlı evlatların Z olur inşallah ben 2 . Bebeğime hamileyim 14 haftalık 3 gün önce hastaneye gittim özel hastane doktor baya baktı bnde cinsiyet sordum dedi ki belli değil daha var ama illa neye benziyor dersen kıza benzettim defalarca da kesin değil dedi siznasil öğrendiniz doktorunuz ne dedi ne zaman belli olur kizlar 🌸