Busrapeksen kan uyuşmazlığı korkulacak birşey değil 12. Haftaya kadar arada kanamam olur nerdeyse her gebelikte olur bebek yerleşiyor çünkü bizimde var eşimle gerçi sana diyorum da ilk kan gördüğümde korkudan ne yapacagimi sasirmistim progeston vermediyse yüksek derecede düşük tehlikem yoktur ama her doktora gittiğinde kan uyuşmazlığıni hatırlat çünkü sana asi yapacaklar doğuma girerken de söylemen lazım