Busrapeksen merhaba, öncelikle hayırlı olsun, siz de bebeğiniz de sağlıklıdır inşallah 🤲🏻 Bende hamileliğin başındayım, ilk gebeliğim ve kahverengi lekem oluyordu. Eşimle bizde de kan uyuşmazlığı var. Kahverengi leke düşük belirtisi olabilir ama düşük tehliken var demedi. Öyle olunca doktor progestan verdi, dinlen yorma kendini dedi. Bir de tekrar kahverengi leken olursa hemen gel iğneni yapalım dedi. Ben muayeneye gitmeden öncede kahverengi lekem olduğunu söyleyince o gün iğneyi yazdı. Bir gün sonra iğneyi temin edip yaptırdık canım. Ama endişelenme tedbir amaçlı yapıldı. Yine de içim rahat etsin diyorsan doktorunla görüşebilirsin bu konuyu. Ki kan uyuşmazlığı iğnesi eğer ilk gebelikte kanama yoksa özellikle ikinci gebeliği korumaya yönelik.