Merhabalar bende yaklaşık 8 ay önce düşük yaptım bebeğin kalp atışı duyulmadı ve kürtaj önerdiler bende belki geç döllenme olabilir diye yaklaşık bir hafta bekledim sonrasında düşük yapmadan bir gece önce çok şiddetli kasık ağrılarım vardı uyutmadı o derece yani sonrasında yoğun bir kanama parça parça et parçacıkları düştü sonra doktora gittim tam hastanenin önünde kesesi ve kendisi düştü ebe gördü düşürmüşsün dedi sonra doktor edip parçalar kalmış kürtaj yapalım dedi çok şükür 4 ay sonra Allah tekrar nasip etti inşAllah Allah en kısa zamanda Rabbim sanada nasip etsin 😊