Geçmiş olsun kuzum sağlıksız bir gebeliği başlarda sonlandırmak ileride oluşabilecek büyük problemler açısından daha iyi olduğunu düşünüp teselli bulmanı dilerim ben 7 haftalık iken düşük yaptım henüz yaşamadığın için etkilenirim diye düşünürsen mesajın devamını okuma lütfen.
((seni en azından doktorun uyarmış biraz da olsa kendini olaya hazırlayabilirsin ben aniden yaşadım ilk gördüğümde bakakaldım Sızıntı şeklinde kanamalarım vardı doktor önemsiz olduğunu söylemişti adet kanaması gibi olursa gelirsin demişti bi sabah adet sancısı ile uyandım lavaboda keseyi düşürdüm yaklaşık yarım saat arayala 3 kez büyük parçaların gidişini gördüm diğer zamanlarda adet kanaması gibi devam etti ebeyi bilgilendirdiğimde yine de kontrol edilip parça kalmış mı diye baktir dedi doktora gittiim rahim ağzında az bir parça kalmış dedi ilaçla düşürmeyi deneyelim düşmezse alalım zehirleyebilir dedi ilaç düşürmedi operasyon geçirdim yaklaşık 3 ay içinde tekrar gebelik oluştu çok şükür))
Sizlere de Sağlıklı günler dilerim🙏🙏