Valla l bende bimden alicam bi tanidgim 350 liraya almis kuvet seti yazık gunah o paralara başka seyler alinir benimde ilk bebegim hersey tabiki iyi olsun isterim ama alt tarafı bi 5dk yikayacgim sey icin de okadar para vermem parayi kolay kazanmiyoruz onun yerine cocuguma daha yararli guzel seylere veririm parayi mesala biberonu emzigi vs asla ucuza kalitesiz almam onlar direk agiz temasi bu tarz seylerde kuvet vs cok para dökmeye gerek yok diye dusunuyorum nacizene fikrim