Anne3 ben alışverş yaptım. Madkasına göre değişiyor kalıpları. 2 tane ayrı markalarda tulum aldım biri 3-6 ama 0-3 gibi diğeri de 0-3 ama 6-9 gibi. Yorumu olanlardan alsanız daha iyi olur. ya da rastgele 0-3 alın hepsinden. Büyük olanı sonra giydirirsiniz ben öyle yapıcam. Yenidoğan sadece 1 tane 10′lu 1 tane de 5′li hastane çıkışı aldım. Onun dışında aldıklarım hep 0-3 aylık.