Hanımlar e bebekten alışveriş yaptınız mı ? Kıyafetlerinden memnun musunuz ? Fiyatları bana açıkcası uygun geldi çıtçıtlı badiler olsun tulumlar olsun.. oğlum için yenidoğan bölümünden mi alayım yoksa 0 3 aylık mı kalıpları tam mı küçük mü veya büyük mü 😄