Sabahtan 7den beri 3 kez lavaboya gittim ve her defasında çookk açık pembe akıntı geldi, belimden alt tarafta inceden ağrı oluyor ara ara ama çokk az 38.haftada sezeryan olcm aslında ama daha çok erken değilmi? Yarınki doktor kontrolüme kadar beklesemmi ne yapmalıyım? ? ?