Valahi bende ilk uc ay yiyemedim . Omlet tarzinda asla tuketemem asiri midemi bulandiriyor haslanmisinda sadece sarisini yiyorum suanda istemeden oluyor yesem aninda geri cikiyor o yüzden zorlamiyorum kendimi iki gune bir filan yemeye calisiyorum napayim maf ediyor beni .. doktorumda zorlama kendini dedi elimden geldigi kadar dikkat ediyorum