Ummus1992 morbahce yok yapılmadı 1 hafta sonra kontrolüm var o zaman bütün testlerin yapılmasını isticem şu anlık kan sulandırıcı hap verdi o kadar
morbahce Ummus1992 3 düşükten sonra tekrarlayan düşükler için yapılıypr bu testier, hayırlı sonuclar alırsın inşallah. Bu sebepten düşükler olabilir
Ozge2805 morbahce canım bekleme yarın kan ver ikisinin arasında pek fark yok hamilesin zaten bariz bellide pıhtılaşman varmış bekleme ben hamile kalmadan 5 ay coraspin ve folik asit kullandım regl günümdede hamile olduğumu öğrenip igneye başladım bu hafta raporum çıkacak inşallah
Ozge2805 morbahce çok erken öğrendim ben betam 31 di gayet güzel arttı bu hafta içi gidip rapor çıkaracagız
morbahce Ozge2805 iyi aman maşallah böyle de devam etsin, ama reglim gecıkmedıgı ıcın çok küçük cıkar bende, yaparım da cok kucuk cıkmaz mı :(
Ozge2805 morbahce inşallah canım rabbim kimsenin gözünden acı yaş çıkarmasın ama çıkmış yani testte bir aile hekimine git en azından
morbahce Ozge2805 gecikse yapıcam da gecikmedi ki :( ya kimyasalsa ya adet gelıcek dıye beta yükselip 2. Çizgi cıkmıssa :( acı tecrübelerden korkuyorum işte anlıyorsundur :(
Dolunayyy Ummus1992 idrar koyulasmasi köpürmesi oluyo canim. Rabbim evlatlarımızı hayirli sagliklica vakti saatinde kucağımıza almak nasip etsin 😇 8haftalikken kürtaj olmussun normal bisey dusuk bile sayılmıyor kimyasal gebelik diye geciyo test falan yapmadan pıhtılaşma olabilir demesi bi ihtimali söylemiş sadece korkutma kendini. Benim 6haftalkken dustu 2.si nisanda betam bile yukselmeden dustu doktorum test yapmadı hani tutunamamis bile kimyasal gebelik cok norml diye ama bu hamileliğimde en bastan progestan ve coraspin verdi onlem amaçlı. Birçok kez tekrarlayan dusuklerde test yapılıyor insallah oyle biseyin yoktur da sag salimce kavuşursun evlatcigina🤲😇🍀
Ummus1992 @Dolunayyy# Dolunayyy çok teşekkür ederim motive için Allahım hepimize sağlıklı kucağımıza almayı nasip eder Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın.
morbahce Ozge2805 bak kuzu eve şimdi geldik https://hizliresim.com/YHyd77 Varsa eğer bu beta 150′i geçmez😂 tecrübe konusuyor burda
morbahce Ozge2805 yaaaaa ben istemezmiyim yaaaaa😌 2 seneye 5 tane kötü tecrübe yaşamışım, idrarın betanın kalp atışına kadar her adımı aklımda, ama işte korkular var ya aynı şey olursa dıye, sen kızma bana😊 dua et en çok duaya ihtiyacım var💜🌸