Ummus1992 idrar koyulasmasi köpürmesi oluyo canim. Rabbim evlatlarımızı hayirli sagliklica vakti saatinde kucağımıza almak nasip etsin 😇 8haftalikken kürtaj olmussun normal bisey dusuk bile sayılmıyor kimyasal gebelik diye geciyo test falan yapmadan pıhtılaşma olabilir demesi bi ihtimali söylemiş sadece korkutma kendini. Benim 6haftalkken dustu 2.si nisanda betam bile yukselmeden dustu doktorum test yapmadı hani tutunamamis bile kimyasal gebelik cok norml diye ama bu hamileliğimde en bastan progestan ve coraspin verdi onlem amaçlı. Birçok kez tekrarlayan dusuklerde test yapılıyor insallah oyle biseyin yoktur da sag salimce kavuşursun evlatcigina🤲😇🍀