Kartanesim morbahce 3 gün önce test yaptım çok silik çıktı o gün kan testi 32 daha sonra 2 gün arayla 108 daha sonra 1025 sonra 2025 ve ultrısında kese göründü
morbahce Kartanesim bana da 3 gün vardı yaptıgımda. ama hemen kan vermıycem 27 şubatta tam 1 ay olacak, o geçsin dayanabılırsem o zaman kan vermeyı düşünüyorum yarın bidaha idrar yapıcam ozaman daha koyulaşırsa bakıcam artık🙏
morbahce Gizem_lina05 aynen erken daha reglime var çünkü😊 o yüzden var mı yok mu demek için bile erken aslında
morbahce Gizem_lina05 aynen erken daha reglime var çünkü😊 o yüzden var mı yok mu demek için bile erken aslında
morbahce Gizem_lina05 aynen erken daha reglime var çünkü😊 o yüzden var mı yok mu demek için bile erken aslında
morbahce Gizem_lina05 aynen erken daha reglime var çünkü😊 o yüzden var mı yok mu demek için bile erken aslında
morbahce Tugcezeyno 2 gün sonra 2 katı olması gerekıyordu senınkı 3. Günde tam orantıda olmuş, bu doktorları anlamıyorum adeti gecmemıs birine nası kimyasal gebelık dıyebılır, gayet cıkmıs git bekle demek varken 2 gün karın ağrıtıyorlar çok acımasız bazısı
Kartanesim morbahce Bende çok kızmıştım kan testi 32 çıkınca bekle 2 günde bir artarsa gebelik vardır dedi ve ben o 2 gün uyuyamadım heyecandan
Gizem_lina05 Tugcezeyno hemen kimyasal diye damgayı vuruyotlar insanın içini karartıyorlar banada tera gidiyor gibi hep yorum yaptılar ama şükür suan bebeğim içimde kalp atışınıda duydum
Mavi34 morbahce benimde regl gününde böyle çıkmıştı gün geçtikçe koyulasti hayırlı olsun şimdiden sağlıkla kucağınıza alın insallah
merveklyc morbahce 6 gün vardı ama benim yumurtlamam çok erken olmuş normalde 6 gün kala 5 liralık testte çıkması çok zor😁
morbahce Kartanesim uyunmaz tabi ya reglin geçse anlarım onda bile denmez. Ne hayaller kurulıyor böle pat diye söyleyenin ağzına kürekle vurasım geliyor valla😂
fethiyeli48-48 merveklyc benim hala adetime 1gün var erken öğrendim ama günler geçmiyor kardeş 😂 ilk bebeğimi kaybettim inşalllah bu bebeğimi sağlıkla kucağıma alırım alırız 💚
merveklyc fethiyeli48-48 Erken öğrenince öyle oluyor biz de 17+2 olduk.💆 Aminn inşallah rabbim sana bağışlasın sağ salim kucağımıza almak nasip olsun🙏🌸💕